טיפולי פנים עם מכשיר לייזר

מכשור לייזר מתקדם המשולב בטיפולי האסתטיקה מאפשר לטפל במגוון רחב של בעיות בשכבות העמוקות של העור ולהגיע לתוצאות מיטביות ללא סיכונים וללא התערבות כירורגית. פעולת הלייזר כוללת חימום של הרקמות העמוקות ויצירת נזק מבוקר ועדין שמטרתו לעודד ייצור של חלבוני בנייה בגוף ולהביא לתהליך ריפוי טבעי ומתמשך. בקליניקה של ד"ר נעמי שרון הטיפולים מבוצעים באמצעות מכשיר הלייזר הרב-תכליתי מבית "אלמה" Harmony XL PRO.

טכנולוגיית הלייזר המתקדמת במכשיר Harmony XL PRO
מכשיר הלייזר מבית "אלמה" מטפל ב-65 סממנים שאושרו על ידי ה-FDA האמריקני. פלטפורמה זו מאפשרת להגיע לתוצאות טיפול יוצאות מגדר הרגיל בהתאמה לגישה טיפולית הוליסטית-סינרגטית, שמבוססת על פציעה מבוקרת לצורך עידוד תהליכי ריפוי בעור. הטיפול בקליניקה של ד"ר נעמי שרון נעשה בהתאמה אישית לכל מטופלת ומטופלת בהתאם למטרות הטיפול, לרצון המטופלת, לאזור המטופל, לסוג העור ולסממן. המכשור המתקדם מאפשר שליטה מלאה בעומק הטיפול ובעוצמתו.

באילו מצבים נהוג לשלב את מכשיר הלייזר המתקדם בטיפול?מכשיר הלייזר בקליניקה משולב במגוון רחב של טיפולים לרבות טיפול באקנה בשילוב טכנולוגיית ואקום, טיפול בפיגמנטציה, סגירת נקבוביות, עור עייף, טיפול בקמטוטים ובקמטים, טיפול אנטי-אייג'ינג עוצמתי לזוהר, ברק וחיות.

מהו משך זמן הטיפול והאם זהו טיפול חד-פעמי?
זמן הטיפול הממוצע הוא כ-40-30 דקות, כאשר בדרך כלל נהוג לבצע סדרה של שלושה עד חמישה טיפולים בהתאם למצב העור והמטרות הטיפוליות בתוכנית האישית.

האם יש תופעות לוואי לטיפול המבוצע באמצעות מכשור לייזר?
תתכן אדמומיות שתחלוף תוך פרק זמן של שבוע ימים, מומלץ בפרק זמן זה להימנע מחשיפה ישירה לשמש.

מהו טיפול אנטי-אייג'ינג באמצעות לייזר?
טיפול אנטי-אייג'ינג באמצעות לייזר מבוצע עם ידית ה Clear Lift בעוצמת לייזר גבוהה באורך גל של 1,064 ננו-מטר, אשר יוצרת פציעה מבוקרת ומיקרוסקופית בשכבת הדרמיס ומונעת חימום או קילוף של שכבת האפידרמיס בעור – תוצאות הטיפול: אנטי-אייג'ינג אמיתי הגורם לייצור מחודש של קולגן, שיפור במרקם העור ומיצוק העור באזור הפנים, הצוואר והדקולטה.

האם טיפול הלייזר מתאים לפצעי אקנה?
הלייזר הפעיל משמיד את החיידק בתוך הפצע באמצעות גל אור, אך כדי לפתור את הבעיה במלואה מומלץ לבצע סדרה של שלושה טיפולים בתדירות של אחת לשבוע, לאחר מכן מומלץ להמשיך לטיפול משלים להסרת צלקות אקנה באמצעות מכשיר ה-Microplasma.

כיצד מבוצע הטיפול בפיגמנטציה?
הטיפול בפיגמנטציה מבוצע באמצעות ידית IPL ( Intensive Puls Light) ומבוסס על גלי אור החודרים אל תאי המלנין. במהלך הטיפול המלנין עולה על פני העור ומשנה את כתם הפיגמנטציה – זהו מדד המאותת על יעילות. הטיפול מבוצע כסדרה בהתאם להיקף הפיגמנטציה ובפרק זמן של שלושה שבועות בין טיפול לטיפול, כאשר כל טיפול בסדרה מאפשר לעבוד על שכבות עמוקות יותר ולהעלים את הפיגמנטציה. מומלץ לשוב על טיפול זה אחת לשנה לצורך תחזוקה.
למי הטיפול מתאים? הטיפול מתאים לכל אישה שרוצה להעלים את כתמי גיל, פיגמנטציה ולנטיגו ולנשים הסובלות מאדמומיות בעור. הטיפול מתאים גם לבעלות עור כהה לאחר תהליך הכנה שכולל קילוף והתאמת עוצמת האור.

כיצד מבוצע הטיפול בצלקות?
הטיפול בצלקות מבוצע באמצעות ידית הלייזר ה- Pixel ERשמאפשרת לבצע פציעה מקטעית מבוקרת באורך גל של 2,940 ננו-מטר, שחודר על השכבות התחתונות של העור ומעודד ייצור התחדשות טבעית וייצור ומוגבר של קולגן ואלסטין. כתוצאה מהטיפול העור נראה גמיש יותר ומרקמו משתפר, כמו כן הטיפול מפחית פיגמנטציה ותורם לצמצום נקבוביות.
מכשור הלייזר המתקדם משולב במסגרת תוכנית טיפולי האנטי-אייג'ינג במטרה להעצים את התוצאות ולהאיץ תהליכי ריפוי טבעיים בגוף.
לפרטים נוספים, צרי קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​