טיפולי פנים על ידי קוסמטיקאית מוסמכת

טיפול קוסמטי מקצועי מאפשר לנו לשמור על עור פנים בריא ומאוזן ולטפח את מרקם העור באופן שוטף. טיפולי הקוסמטיקה בקליניקה של ד"ר נעמי שרון נעשים על ידי הקוסמטיקאית המוסמכת טמילה צ'ויבה וכוללים אבחון של מצב העור ותגובתו למצבי לחץ ולהורמונים וכן התאמת מוצרי קוסמטיקה באופן מקצועי לשמירה על המשך שגרת טיפוח ביתית ולהעצמת התוצאות.

מהי תדירות הטיפול המומלצת?
תדירות הטיפול היא נגזרת של מצב העור, לבעלי עור בריא ומאוזן מומלץ להגיע לטיפול אחת לשישה שבועות (מגיל 40 ומעלה) או אחת לעונה (בגילאים צעירים יותר). בעתות לחץ המאופיינות בחוסר איזון של העור אשר מגיב להורמונים ומתבטא באדמומיות, נפיחות, פצעי אקנה ובעיות נוספות מומלץ להגיע לטיפול אחת לחודש לצורך איזון והזנה.

מה כולל טיפול הפנים בקליניקה?
טיפול הפנים בקליניקה נחלק למספר שלבים: בדיקה, ניקוי, אבחון, טיפול במרקם העור, טיפול באקנה אם נדרש ועיסוי העור. כל טיפול מתחיל בבדיקה שנועדה לאבחן את העור ואת התהליכים שמתרחשים בו בהתאם לסוגו ולבעיה הנראית לעין, הבדיקה מותאמת לכל לקוחה באופן ייחודי ופרטני ומטרתה להתאים את הטיפול הנכון או את השילוב בין טיפולים שונים אשר יביאו לשיפור מצב העור.

טיפול קוסמטי בשילוב מכשור מתקדם
היכולות הטכנולוגיות המשולבות באמצעות מכשור מתקדם מאפשרות להגיע לתוצאות מיטביות. הטיפולים בקליניקה משולבים במכשור טיפולי המבוסס על טכנולוגיית אולטרה-סאונד ועל טכנולוגיית גלי רדיו שתורם למיצוק, להתחדשות העור ולהחדרה טובה יותר של חומרים פעילים לשכבת התחתונות של העור. הטיפולים הקוסמטים מבוצעים בשילוב תכשירים פרי מחקר של חברות מובילות כמו – Christina, SR, Magirey, dr.Kadir, Neostrata, WIQOmed, .ANNA LOTAN ,Teoxane.


סוגי הטיפולים בקליניקה

בקליניקה של ד"ר נעמי שרון מוצעים מספר טיפולים שנועדו לשפר את מראה העור ולהשלים את טיפולי האסתטיקה הרפואית ביניהם: ניקוי הפנים מקומדונים (סגורים ופתוחים), טיפול בפפולות ופסטולות, הסרת מיליומים, טיפול באקנה, טיפול בפיגמנטציה, טיפול בצלקות בעקבות סימני מתיחה, החזרת קו מתאר הפנים, טיפול בסנטר כפול, פיסול הגוף, טיפול בצלוליטיס ועוד.

טיפול פנים לניקוי עמוק
טיפול זה כולל ניקוי ראשוני, פילינג המותאם לסוג העור, גלווני להסרת שומן תת עורי (אם נדרש), התפחה, חיטוי פנים בתדר גבוה ובאמצעות פרופוליס, מסכה טיפולית להרגעה ולהצרת נקבוביות ומריחת קרם לגימור.

טיפול הרמת פנים "ליפטינג".
טיפול זה כולל ניקוי ראשוני, מריחת פילינג בהתאם לסוג העור ((גומג', חומצה AHA, BHA, אנזימטי), מריחת מסכה ללחות ולהזנה, אלקטרו-פולציה (לליחוח, הפריה וחיטוב שרירי פנים מוחלשים), עיסוי פנים, מריחת סרום ומסכת חוטי משי וקרם גימור.

פילינג עמוק עם חומצה
פילינג עמוק של PRX-T33 עם חומצה להצערת העור ולהמרצת צמיחת הפיברובלסטים בעור. פילינג זה הוא אנטי-דלקתי ומנקה ביעילות את הנקבוביות מהסבום המצטבר, שאריות מוצרי קוסמטיקה ומיקרו-חלקיקי לכלוך. כמו כן פילינג זה משמיד חיידקים פתוגניים המעוררים אקנה, ומשפר את הגמישות של הדרמיס. מתאים במקרים של אקנה, רפיון העור, נוכחות של כתמי אקנה, צלקות אטרופיות, סימני מתיחה, סבוריאה דרמטיטיס, פיגמנטציה עונתית או של גיל והיפרקרטוזיס.

הרמת קווי מתאר הפנים באמצעות טכנולוגיית RF
הטיפול נעשה באמצעות חימום שכבת העור התחתונה וחשיפה לגלי רדיו, בדרך זה ניתן להגביר את ייצור הקולגן והאלסטין בצורה טבעית, ואף לצמצם את הנקבוביות ולטפל בקמטים עדינים ועמוקים. בסיום התהליך מתבצע ניקוז לימפתי.

טיפולי אולטרה-סאונד בשילוב RF
סדרת טיפולים לתיקון מראה העור בשילוב שתי הטכנולוגיות.

טיפולי לייזר
טיפול באקנה, צלקות, פיגמנטציה והרמת העור באמצעות לייזר Harmony XL PRO מבית Alma Accent Prime .

קצת על טמילה – קוסמטיקאית הקליניקה.

טמילה היא קוסמטיקאית מוסמכת ובוגרת תואר שני בשיקום מטעם האוניברסיטה הלאומית של זפורוז'יה שבאוקראינה, משנת 2015 עוסקת בשיקום גופני כללי ובעיסויים טיפולים במטרה לשפר את איכות החיים של כל אדם ואדם. בארץ הרחיבה את השכלתה ולמדה לימודי קוסמטיקה במכללת LFA. טמילה היא בעלת ניסיון בעבודה בסביבת טיפולים שיקומית ובעבודה עם ילדים הסובלים משיתוק מוחין. טמילה פועלת למען השיפור המתמיד ומאמינה שיש בכוחו של האדם לשקם את עצמו ולראות שינויים לטובה בעזרת התמדה.
טמילה דוגלת בהעצמת היופי הטבעי על ידי טיפול קוסמטי מותאם למצב עורה של המטופלת. במהלך הטיפול מילה מקשיבה לרצונות הלקוחה ומאבחנת את מצב העור במקצועיות. בטיפוליה היא משלבת טכנולוגיית אולטרה-סאונד וטכנולוגיית גלי רדיו להשגת תוצאות מקצועיות ומיטביות שיעצימו את היופי הטבעי, יאירו את הפנים ויקנו לך זוהר בריא.

"אני יסודית ובוחרת לטפל בגישה אישית בהתאם למטופלת, הכלל החשוב ביותר שמנחה אותי הוא לא להזיק, אלא לשפר ולתת 200%".

טמילה שדוגלת בהעצמת היופי הטבעי מאמינה כי:
"טיפולי הקוסמטיקה יעצימו את תוצאות הטיפולים האסתטיים ויאפשרו לך למצות את המיטב מעור פנייך".

לפרטים, צרי קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​