טיפולי אסתטיקה בטכנולוגיות לא פולשניות

טכנולוגיות לא פולשניות מאפשרות לבצע טיפולי אנטי-אייג'ינג מתקדמים ללא ההתערבות סכין מנתחים ולהגיע לתוצאות טבעיות המדגישות את תווי הפנים הטבעיים תוך האטת תהליכי הזדקנות ועידוד הריפוי הטבעי של העור מבפנים.

בקליניקה של ד"ר נעמי שרון משולבים מספר מכשירים המבוססים על טכנולוגיית אולטרה-סאונד, טכנולוגיית לייזר וטכנולוגיית גלי רדיו שמטרתם ליצור פגיעה מבוקרת בשכבות התחתונות של העור במטרה לגרות את ייצור הקולגן.

תוכנית הטיפולים מבוססת על אבחון ייסודי שמבוצע באמצעות מערכות צילום לבחינת מצב רקמת העור לרבות איתור נזקי שמש, היפר-פיגמנטציה, נקבוביות, קמטוטים, קופרוזות והידרציה (מיום) בשילוב הגורמים המפריעים למטופלת וכן בשילוב כללים אסתטיים היוצרים הרמוניה נכונה בהתאמה אישית לפנים.

ככלל, תהליך הטיפול המבוסס על מכשור הפועל בטכנולוגיית אנרגיה כמו גלי קול מפוקסים, גלי רדיו ואנרגיית פלזמה מאפשר לא רק למלא את קמטי הפנים אלא גם לבדוק את המחסור בנפחים ואת צניחת הרקמות ולטפל בנזקים שהצטברו ואף לשפר את איכות הרקמה ולחדש את ייצור החלבונים שאבד.

המכשור בקליניקה של ד"ר נעמי שרון

המכשור שנבחר לקליניקה של ד"ר נעמי שרון פועל בטכנולוגיות מגוונות לרבות ביניהן מכשיר ה- Ultherapy ומכשיר הפלסמאז.

  • Accent prime של חברת אלמה לייזר – RF, US
  • HARMONY XL PRO של אלמה לייזר
  • מכשיר ה-Ultherapy פועל על גלי קול מפוקסים ליצירת פציעה מבוקרת בדרגות עומק שונות באמצעות חימום טרמי של אולטרה-סאונד ברקמה שגורמת לתהליכי ריפוי גנטיים ולייצור מוגבר של קולגן.

מהו משך זמן הטיפול הממוצע?
טיפול זה נמשך כשעה, ומאפשר להמשיך בשגרה ללא זמן החלמה.

לאילו אזורים בפנים ובגוף המכשיר מיועד?
הטיפול במכשיר ה- Ultherapy מתאים לאזורי המצח, הגבות, הצוואר, הדקולטה ותחת הסנטר.

יתרונות הטיפול במכשיר Ultherapy:
הטיפול במכשיר Ultherapy מביא לתוצאות מהירות, טבעיות המשפיעות על מראה העור ועל דרגת מתיחתו, הטיפול אינו פולשני ולא כואב (ייתכנו עקצוצים ואדמומיות שתחלוף זמן קצר לאחר הטיפול), ללא תופעות לוואי, ללא זמן החלמה. תוצאות הטיפול נראות בטווח המיידי ומגיעות לשיאן עד שלושה חודשים ממועד הטיפול.

למי מתאים הטיפול?
לכל מי שממבחינה כי עורה רפוי מעט ונדרש להידוק, וכן לכל מי שמבחינה בעור עודף באזור העפעפיים, הסנטר, הצוואר והדקולטה. נוסף לכך הטיפול מתאים לכל מי שמחפשת טיפול אנטי-אייג'ינג אמיתי לשיפור מרקם העור ללא הזרקות אסתטיות, ללא סכין מנתחים, ללא זמן החלמה וללא תופעות לוואי.

טיפול במכשיר פלאסמאז
פלאסמאז הוא טיפול שמרני שעשוי לדחות את הצורך בניתוח להסרת עודפי עור באזור העפעפיים. הטיפול נעשה באמצעות טכנולוגיית אידוי ומבוסס על כוויה מבוקרת של העור שגורמת לכיווץ ולהעלמת עודפי העור ללא חימום וללא דימום. הטיפול מבוצע תחת אלחוש מקומי.

תוצאות הטיפול בפלסמאז
הטיפול בפלסמאז יביא להסרת עודפי העור באמצעות צריבות מבוקרות ועדינות שיגרמו לשיפור משמעותי באזורי המחשוף, הצוואר והעפעפיים נוסף לכך ניתן לטפל באמצעות מכשיר הפלסמאז בבעיות עור נוספות כמו נקודות חן ויבלות.

האם יש תופעות לוואי לטיפול?
טיפול שמבוצע בידיים מיומנויות הוא בעל מקדם ביטחון גבוה ביותר עם זאת עשויה להופיע אדמומיות שתחלוף תוך מספר ימים.
מהו פרק זמן ההחלמה הנדרש והאם ניתן לשוב לשגרה במיידי?
ניתן לשוב לשגרה באופן מיידי אך לאחר הטיפול יש להרכיב משקפי שמש למשך שבוע ימים.

מהי תדירות הטיפול המומלצת?
תדירות הטיפול נקבעת בהתאם למצב עודפי העור, ישנם מקרים שבהם יהיה די בטיפול בודד וישנם מקרים שיצריכו שניים או שלושה טיפולים אחת לשנה או לשנתיים.

למי הטיפול מומלץ?
הטיפול מומלץ לכל אישה שרוצה לשפר את מראה העפעפיים, הדקולטה והצוואר ללא התערבות ניתוחית.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​