טיפולי אנטי אייג'ינג

אייג'ינג הוא תהליך פיזיולוגי טבעי בו תאים מסוימים מתחדשים ואילו תאים אחרים נהרסים. תהליך זה מתחיל עוד בשלב העוברות ונמשך לאורך תקופת החיים. עם השנים מופר מאזן ייצוב חלבוני האלסטין והקולגן בעור השומרים על מראה צעיר וכתוצאה מכך מרקם העור משתנה, קמטים וקמטוטים מתחילים להופיע ואנחנו נראות "עייפות" יותר. מחקרים מוכיחים כי מאזן הקולגן והאלסטין הופך לשלילי לחלוטין בקרב בני ה-60 ומעלה, אך תהליך זה מתחיל עוד בגילאי ה-20 כאשר חלה ירידה בייצור הטבעי של החומצה ההיאלורונית. 

מהם סימני ההזדקנות הראשונים?נשים בגילאי ה-30 ומעלה יחלו להבחין כי מראה הפנים שלהן מקרין עייפות, לעיתים אף יופיעו שקעים מתחת לעיניים. יש המקשרות את המראה העייף לאורח החיים המודרני הדחוס והלחוץ, ואכן נשים רבות בגילאים אלו "מאבדות" שעות שינה רבות ומלהטטות בין חיי משפחה לבין פיתוח מקצועי, אך אין בכך להפחית את העובדה שבמקביל לאורח החיים העמוס הן נראות עייפות יותר.

נשים בגילאי ה-40 ומעלה יחלו להבחין בהיפרדות של שכבות ברקמות הפנים, תהליך שיבוא לידי ביטוי בשקיעה של אזורים מסוימים, אובדן "קונטור" ושינוי בתווי הפנים, התופעה נובעת מהתרחקות שכבות הפנים זו מזו מרמת הדרמיס ועד רמת העצם. מסיבה זו תהליך טיפול אנטי-איג'ינג בקליניקה שלי לא עוצר ברמת הקמט אלא מעמיק פנימה אל השלד, דרך שכבות הפנים ועד מרקם העור במטרה לעודד תהליכי ריפוי טבעיים באמצעות פציעה מבוקרת הנעשית בשילוב של טכנולוגיות לייזר, אולטרה-סאונד וגלי רדיו מתקדמות יחד עם הזרקה של חומצה היאלורונית.

הגישה הטיפולית האישית
עבורי, כל מטופלת היא עולם ומלואו, הן מבחינה פסיכולוגית והן מבחינה פיזיולוגית, ולכן אני נדרשת להקשבה מלאה ולניתוח פרטני של מצב המטופלת ומצב האייג'ינג בפרט. רק לאחר מכן אבנה את התוכנית המתאימה לה בהתאם לאורח חייה, ובהתאם לנזקים שהצטברו ונדרשים לטיפול. עם התקדמות התהליך הטיפולים ידגישו את יופייה הטבעי, ישפרו את מרקם העור וישיבו את הזוהר לפנים.

תהליך הטיפול בקליניקה של ד"ר נעמי שרון
בשלב הראשון נתאם ציפיות, כיוון שתפיסת המראה הטבעי בעיני היא לא בהכרח אותה התפיסה בעיניך. מסיבה זו פגישת הייעוץ הראשונה היא גם הפגישה החשובה ביותר, ולו רק משום שהטיפול הוא לא אירוע חד-פעמי אלא תהליך שנמשך שנים, כמו כל תהליך תחזוקתי אחר בחיינו. אני מתבוננת עליך כמכלול ולא על קמט אחד כזה או אחר כדי ליצור תוצאה הרמונית, ולכן הטיפול מתחיל מהיסודות, מהעצם ומקו הקונטור שלך, ומשם מתקדם לרקמה הרכה ומסתיים בעור ובמרקם עור.

טיפולי אנטי-אייג'ינג לצוואר
הצוואר הוא אזור דומיננטי ובעל השפעה רבה על המראה הכללי ועל מראה הפנים בפרט, ולכן כדאי לטפל בו עוד בשלב המוקדם בו העור נראה דקיק. במרפאתי יש מגוון שלם של אפשרויות החל מטכנולוגיות מבוססות אנרגיה כמו אולטרה-סאונד וגלי רדיו ועד לטכנולוגיות של חומצות היאלורונית וסידן כל אחת מהטכנולוגיות תיתן מענה לרובד מסוים של בעיה והשילוב הנכון יניב את התוצאות הנכונות.

עמידות התוצאות בטיפולי אנטי-אייג'ינג.
תוצאות הטיפול מושפעות מהתזונה, מהמצב המטבולי שלך, ומשגרת הטיפול שלך, כאשר התוצאה הסופית תבוא לידי ביטוי בטווח הארוך וזאת משום שלחומצות ההיאלורוניות יש  אורח חיים מסוים בטווח המיידי ובטווח הארוך ותפקידי כרופאה אסתטית הוא לדעת לשלב בין החומצות הללו כדי לקבל את התוצאה המיטבית עבורך. במהלך הטיפול אני עובדת על כריות השומן השטחי בהתאם לאלו שנפלו וכך אני מצליחה לבצע הרמת פנים ללא התערבות ניתוחית בדרך בטוחה.

מידע נוסף על חומצה היאלורונית
החומצה ההיאלורונית היא פתרון יעיל, בטוח ורווח מאוד אשר באמצעותה ניתן להאט את תהליך ההזדקנות, לשפר את מראה העור ולמלא את הקמטים. שגרת טיפולי אסתטיקה הכוללת חומצה היאלורונית תתרום למראה ייצוגי לאורך שנים בכל גיל, משום שהחומצה ההיאלורונית מזינה את העור ומשפרת את גוונו ומרקמו ואף מונעת הופעת קמטים עמוקים יותר – ככל שמקדימים לטפל.

בקליניקה שלי בחרתי לעבוד עם "פרופילו" מבית "אלמה" חומצה היאלורונית טהורה, מיוצבת ומוגנת בפטנט, אשר מעודדת חידוש טבעי ברקמות העור. תהליך ייצור החומצה מבוצע באופן תרמי בהנדסה גנטית ללא גורמים מקשרים כמו לידוקאין, BDDE ואחרים ולכן זהו חומר בעל דרגת בטיחות גבוהה מאוד, כמו כן ריכוז החומר בחומצה זו הוא הפעיל ביותר שיש כיום. המוצר מאושר על ידי משרד הבריאות ה-FDA האמריקני וה-CE האירופאי.

מידע נוסף על טיפולים ברדיאס
הרדיאס הוא חומר המשמש למילוי ולמיצוק ומיועד לאזור קו הלסת, הסנטר ומיצוק העור באזור הצוואר, כמו כן הרדיאס תורם לשיפור מרקם העור. בדומה לחומצה ההיאלורונית הרדיאס פועל בטווח הארוך ובטווח הקצר, כאשר התוצאות המיידיות הן שיפור במרקם העור ואילו בתוצאות הטווח הארוך מתבטאות בזירוז הייצור הטבעי של הקולגן בגוף.

לפרטים על הטיפולים בקליניקה ולקביעת פגישת ייעוץ צרי קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​